Festivalreis door Delft

Communicatie voor Knapsack

Driedaags festival in de hele stad

Uitgesproken Gasten maakt in 2019 deel uit van de organisatie van driedaags festival Knapsack. 3 dagen, 30 locaties, 100 acts. Binnen het wereldse en grenzeloze thema verzorgt Uitgesproken Gasten de gehele marketing en communicatie. Van de ontwikkeling van een brandbook (samen met Micha de Bie), sociale media content en ads, website ontwikkeling (met XD Design), outdoor campagne, PR campagne, vormgeving en al het drukwerk. Met een uitgesproken werelds festival als resultaat.

Wereldsfestival in 2020

Ook in dit nieuwe jaar zet Uitgesproken Gasten zich in voor dit mooie nieuwe festival in Delft. Waarom? Omdat grenzeloos denken, doen en zijn perfect bij ons past. Juist daarom pakken we nu graag door met het aanscherpen van de propositie en het ontwikkelen van het nieuwe marcomplan. Zo maken we in november 2020 een nog groter succes van het festival en verbinden we duizenden bezoekers. Hoe één Knapsack avond eruitziet? Bekijk de aftermovie die we samen met SweetVisuals maakten.

Foto: Jurjen Bolsenbroek

volgend
Project

Copyright Uitgesproken Gasten 2020 Alle rechten voorbehouden